sobota, 31 sierpnia 2013

#11 Imagin o Liamie :3

Przepraszam że nie pisałam od dwóch dni ale nie miałam czasu :( A tak to już zaczynam pisać kolejny imagin:

***
- Nie odzywam się do ciebie!
Wrzasnełaś na Liam'a.

- Ale to nie ja! Niczego nie zroniłem...to oni w gazetach tak piszą...
Liam powiedział do ciebie.

- A co mnie to? Zdradziłeś mnie z nią!Nie wiesz jak to boli jak wyjeżdżasz na pięć miesiecy albo dłużej a ja tu w domu tęsknie, nie mogę spa, a tu nagle w gazecie pisze że mnie zdradzasz z jakąś piosenkarką!

- (T.I) posłuchaj. Wiesz, że media tak robi każdemu. Próbuje zepsuć  im życie, wymyślać historię, umieszczać je w gazetach, żeby wszyscy je kupowali. Pamiętasz, kiedy napisali, że ze mną zerwałaś?

Nie miałaś zamiaru słuchać Liam'a. A może miał rację.. - pomyślałaś.
- Nie zrobiłeś tego, prawda? 
 zapytałaś się Liam'a.

- Nie, nigdy. Kocham ciebie i tylko ciebie. 
 Powiedział, i pocałował za uchem.

- Też cię kocham, Liam.
Powiedziałaś. - I też nigdy bym tego nie zrobiła.

Taki krótki dzisiaj był ten imiagin. Mam nadzieję że się podobał. Za wszelkie błędy przepraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz