piątek, 13 września 2013

#19 Imaginy z Gifami ;)

1. Gdy powiesz Liam'owi, że go kochasz.



2. Harry:
[T.I] do mnie... Napisała!



3. Ty:
Chłopaki ugotowałam obiad !



4. N: [T.I] patrzy ! Pokaż klate !
Z: 

H: Mam lepszą !


Z:

http://media.tumblr.com/tumblr_mdenifpBQb1rnxf9c.gif

5. Ty: Harry może byśmy tak no wiesz...
H: 

6. Ty: Harry musimy ubrać choinkę !
H: 

7. R: To prawda, że [T.I] jest twoją dziewczyną ?
H: 

8. Ktoś: Jestem lepsza w łóżku niż [T.I] !
L:


9. Z: Co robiłeś wczoraj z [T.I] ?
N:


10. Jesteś mało romantyczny wiesz ? A teraz idę pod prysznic.
N:


11. Jesteś z Harrym u ginekologa.
H:


12. Ktoś: [T.I] jest głupia i brzydka !
N:


13. Ty: Harry za każdą pompkę jeden buziak.
H:


14. L: Masz włosy jak [T.I].



15. Zayn po nocy z tobą.



16. Li: Harry boję się ich.
H: Spokojnie.



17. Ty: Liam. Ja. Ty. Łóżko. Teraz.
Li:



18. Z: Kochanie mam coś dla ciebie.



19. Ty: Harry pokaż mięśnie.
H:



20. Ty: Kto pierwszy tego pocałuję !
N: Nara frajerzy.



21. R: Harry [T.I] cię zdradza.
H:



22. R: Doszły nas słuchy, że Liam ma nową dziewczynę.
N i H: On ma to "coś".



by Werciaa





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz