niedziela, 1 września 2013

#12 Harry i Caroline

HARRY STYLES I CAROLINE FLACK 

Był rok 2011, minęło 12 miesięcy , odkąd program muzyczny X Factor zrobił , ze świeżo odkrytego zespołu One Direction prawdziwe gwiazdy , a siostrzany  Xtra Factor zyskał nową prezenterkę. Nazywała się Caroline Flack i była 32 -letnią brunetką, prowadzącą od 2002 roku serię telewizyjnych programów typu reality show. Sympatię widzów , szczególnie płci męskiej zaskarbiała sobie żywiołowością i ekspresyjnym stylem bycia. Spotykała się już z różnymi mężczyznami , ale jej następny wybranek budził zdziwienie i przyciągnął o wiele większą uwagę , niż można by było się spodziewać.....

**
Jeszcze zanim para się zeszła można było przewidzieć , co wkrótce nastąpi. One Direction to najgorętszy zespół na świecie , a najgorętszym członkiem był 17-letni Harry Styles.

Chłopak z charakterystycznymi dużymi oczami , burzą niesfornych loków z których uczynił swój znak
rozpoznawczy , dziewczyny na całym świecie nie mogły się oprzeć jego łobuzerskiemu uśmiechowi. Oczywiście wszyscy się zastanawiali jakiej kobiecie uda się zdobyć jego serce, a Harry chętnie to wyjaśnił. Odpowiednią dziewczyną stała się Frankie Sandford ( http://www.teenidols4you.com/picture.html?g=Actors&pe=frankie-sandford&foto=554&act=2602&mv=4&pic=369564 ) z The Saturdays. " Spodobała mi się gdy miałem jakiś 8 lat , a ona była w S Club Juniors - powiedział Harry - Miałem jej plakaty. Uwielbiałem ją całować ".
**

Punktem zwrotnym okazało się przyjęcie po nagraniu odcinka X Factor pod koniec października 2011 roku, w londyńskim hotelu Caroline i Harry zjawili się na tej imprezie , i jak twierdzili inni uczestnicy Harry nie czekał ze zrobieniem pierwszego kroku.Od razu podszedł do prezenterki i zaczął rozmowę, a potem pocałował ją.Nikt nie wierzył , że związek przetrwa dłużej niż tydzień , a co dopiero 3 miesiące ! Wzbudził on jeszcze większą wesołość gdy zwrócono uwagę na wpisy Caroline na Twitterze" Obudziłam się z potwornym bólem gardła i powiększonymi węzłami ! , a kilka godzin później Harry napisał , że "wstał z grypą i bolącym gardłem ". Nie trzeba było się długo zastanawiać , żeby domyśleć się co się stało.





Zamieszczano naprawdę nieprzyjemne komentarze np : "Zabiję Cię Caroline Frank , Harry jest mój suko ! ". Nie mogę traktować tego zbyt poważnie bo inaczej nigdy nie wyszłabym z domu. Harry powiedział , żebym nie czytała Twittera. Tak wiec w tym przypadku to on okazał się bardziej dojrzały. Ostatecznie pod koniec stycznia 2012 roku Harry doszedł do wniosku , że nie mają przed sobą przyszłości. Harry ogłosił na Twitterze , że wspólnie zadecydowali o zakończeniu związku "Pamiętajcie , że nie rzuciłem Caroline , to była wspólna decyzja, Caroline jest jedną z najmilszych, najwspanialszych osób ,jakie znam . Uszanujcie to. "

No to by było na koniec jeśli chodzi o związek Harrego z Caroline. Skróciłam, wam to do maksimum a i tak wyszło dość długo no ale mam nadzieje , że przybliżyłam wam trochę tą historię :)

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz