wtorek, 24 września 2013

#21 Imagin z Harry'm część 2 (uwaga bardzo smutne)

Tak, wiem, miałam wpisać kolejna część jakieś dwa tygodnie temu, ale cały czas zapominałam.

Natępnego dnia, Harry niestety musiał już wyjechać w trasę koncertową, a wrócić miał za dwa miesiące. Tamtego dnia, poszłaś też na swoją pierwsza lekcję jazdy. Chodziłaś tak na nie codziennie, oprócz niedzieli, na dwie godziny. Po miesiącu, zdecydowałaś się na egzamin. Chciałaś zadzwonić do Harry'ego o drugiej nad ranem, ponieważ tam gdzie teraz był była dzięsiąta rano. Zadzwoniłaś. Brak odpowiedzi. Znowu zadzwoniłaś. Brak odpowiedzi. - Co się dzieje? - Pomyślałaś. Denerwowałaś się, i tak przez godzinę próbowałaś się do dzwonić kiedy po prostu zasnełaś.

Tamtego dnia miałaś egzamin o piątej po południu. Stresowałaś się. - A co jeśli nie zdam? - Pomyślałaś. Kiedy wsiadłaś do samochodu, Egzaminatorka ci właśnie rozkazała gdzie masz jechać. Kiedy już tam dotarłaś, powiedziała że zdałaś. Ucieszyłaś się. Ale w sercu wcale sie nie cieszyłaś. Martwiłaś się o Harry'ego. Przez następny tydzień próbowałaś się dodzwonić do Harry'ego. Ale brsk odpowiedzi. Właśnie wtedy, równy tydzień po tym jak zdałaś egzamin, jechałaś na lotnisko, ponieważ Harry i reszta chłopaków właśnie wracali. Kiedy jechałaś, Harry zadzwonił.  - Słucham? powiedziałaś .
- Cześć. Sory że nie odpowiadałem, byliśmy bardzo zajęci, a po za tym Louis wrzucił mój telefon do toalety, więc musiałem kupić nowy....
-Chciałam powiedziec ci Harry, że....kocham cię.

                                                             *            *              *

- To moja wina! - krzyknął Harry. - Ona nie żyje przezemnie! Mogłem nie dzwonić! Ostatnią rzeczą jaką powiedziała to kocham cię!
- Nie obwiniaj się.  - Próbował go uspokoić Liam.
Niestety, co sięstało, to to, że kiedy powiedziałaś Kocham cię, ciężarówka walneła w twój samochód.
Niestety, już nie żyłaś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz