wtorek, 27 sierpnia 2013

#8 Ziam

Dawno nie pisałam, ale nie miałam pomysłu D:
---
- Liasiuuuu!
- Co, zasmarkańcu ty mały?
- Nie jestem zasmarkany, tylko chory! I chusteczki są za daleko!
- Tak, tak, zwal winę na chusteczki.
- No nie moja wina, że Hazza mnie wepchnął w śnieg.
- I ne twoja wina, że potem biegałeś po śniegu w samych bokserkach?
- och cicho i daj chusteczke!
- Mhmm...
- Proszę... - szatyn w końcu ulitował się nad "umierającym" mulatem i podał mu białą chusteczkę.
- Dziecko, masz 39 stopni gorączki!
- Ja? Dziecko? Ty dziecko, ja chory dorosły!
- Taaaa.... - zaśmiał się pod nosem.
- Liaaaaaaśś....
- Co chcesz Zee?
- Jeść! Daj mi kanapkeeeee....
- Już zaraz.
- Dzięki, misiu :)
- Tak, tak, kotek.
Zayn i Liam byli razem już dość długo, mieli własne mieszkanie, pierdyliony fanek, 3-ech "braci", piękne głosy i ukryte talenty. Ale najwazniejsze, że mieli siebie. Az do tego momentu.......
"Dear Zayn!
Kocham Cię, kotku. Ale mój tata nie chciał naszego związku... Wyprowadzam się, ja cię przepraszam! Nie zrywam z tobą, bo cię kocham, niech ta sprawa ochłonie, będzie dobrze, Zee.... 
Nie rób nic głupiego, proszę... Ja nie chcę, żeby to tak wyszło, ja nie chciałem, żebyś cierpiał, ale, ale... Nie wiem jak ci to wyjaśnić, dlatego wiedz, ze cie tak strasznie kocham i nie cię opuszczam, wpadnę w weekend ( o ile mi sie uda) nie umieraj z tęsknoty, bo będę tutaj zanim się obejrzysz, pa, mój mały zasmarkańcu :)"
Zayn nie chciał, żeby ich związek sie rozbił, przez to, że tata Liam'a tego nie chce. Czekał do weekendu. Liam'a nie było. Dzwonił, pisał sms-y, nkt nie odebrał, nikt nie odpisał, nikt nic nie wiedział. Zayn obawiał sie najgorszego. Usłyszał pukanie do drzwi, pobiegł najszybciej jak mógł. Cieszył się, rzucił się szatynowi na szyje. 
- Nie opuszczaj mnie tak już nigdy!
- Zayn? Zaayn, ZAYN! - brunet zerwał się z łóżka. 
- LIAM!
- Zayn, śniło ci się, on odszedł 2 lata temu... - powiedział Niall.
- On powiedział, ze przyjdzie w weekend....
  

1 komentarz:

  1. Head TitaniumTi Spinning Rods - Titanium Arts
    Head TitaniumTi Spinning Rods titanium tv The titanium tubing most popular rods used in babyliss titanium flat iron Japanese 188bet video games are heads of titanium, which is usually titanium build for kodi used as an

    OdpowiedzUsuń