niedziela, 22 września 2013

#20 Imaginy z Gifami ;)

1. Niall: Zayn, kto jest najbardziej seksowny?


Zayn: Ty !


Niall: Wiedziałem !


Liam: Zayn! Zdradziłeś mnie.


Zayn: No coś ty. Kocham cie.


Liam: Teraz spadaj !


Zayn: Cholera!


2. Wychodzisz do łazienki.
Ty: Jezuu co się stało ?
Liam: Mówiłem, żeby nie dawać im mydła...

Ty: Przecież oni nie są dziećmi...Nie mają po 5 lat.
Niall&Lou: No cześć !

Ty: Dobra cofam to...

3.Pytanie: W kim się zakochałeś ?
Zayn: 

Harry: Hahaha. Przecież ona jest moja !


Louis: Śmieszni jesteście to moja sztuka !


Niall: *wchodzi do pokoju* Co za pytanie ?
Zayn: W kim się zakochałeś ?
Niall: 

Liam: 

Liam: Ja ją znam i to dobrze! To moja dziewczyna!
Wszyscy: 

4. Harry: Tommo, kiedy przedstawisz nam swoją laskę ?
Lou: Nie przedstawię.
Harry: Weź nie bądź taki...
Lou: Nie zasługujecie na jej towarzystwo.


5. Ty: Siema Lou!
Lou: 
Ty: Co dziś robimy ?
Lou: 
Ty: A może coś innego ?
Lou: Nie !
Ty: Niech ci będzie !
Lou: 

6. Zayn: Tęsknie za tobą [T.I]..


7. Ty: Horan! Rodzice przyjechali ! Wyjdź tylnym wyjściem! Szybko!
Niall: 

8. Ty: Kochanie ! Na co dziś masz ochotę ?
Liam: 

9. 1D: Jako wapmiry :
Harry: 

Liam: 

Zayn: 

Niall: 

Lou: 

10. Liam polubił skośne platformy na koncertach.




11. Ty: Chłopaki oni znowu stoją pod domem! Boję się ich !
Wszyscy: Załatwimy tych sk*rwysynów !


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Siemka! Dawno mnie nie było wiem po prostu późno kończę i jeszcze odrabianie lekcji wiecie jak to jest niemartwcie się będę nadrabiać w weekendy ;)

by Werciaa

1 komentarz: